سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 15775
کل یادداشتها ها : 19
خبر مایه

موسیقی


و اما دوست خوبم آقای 14-OMIDVAR وقتی می بینمش یاد دبیرکل سازمان ملل می افتم.چون دبیرکل هر وقت کشورهای بزرگ به کشوری حمله می کنند یا ملت را می کشند انگار در تعطیلات تابستانی هستش و هیچی نمیگه.اما خدا نکنه یه فلسطینی از زور ظلم بره یک بمب به خودش ببنده و بره تو سربازای اسرائیلی که یکدفعه سرو کله آقای دبیرکل پیدا میشه و کلی هم قطعنامه صادر میکنه.

آقای امیدوارم وقتی به من فحش ناموسی میده آدمین اتاقش خبری ازش نیست اما وقتی من یک وبلاگ مستند برای دفاع از خودم میزنم مثل دبیرکل سازمان ملل شروع میکنه به سفرهای دیپلماتیک مدرک داشتنو به این و آن پیغام میده که خیلی ها از وبلاگ نارحتند.خیلی خنده‌دارخوابم گرفت

بگذریم برم سر حرف اصلی و آنهم اینکه یک ایمیل جدید بمن دادن راجع به یکی دیگه از حاج خانومهای طویله غریب که دیشب بخشی از اونها را برای همین خانوم ارسال کردم که اگر انشاءالله تائید کنند در وبلاگ قرار خواهم داد.اما در جواب این دوستانی که احساس تکلیف می کنند و هر وقت آقای میثاق اتاق باز میکنه و تعدادش زیاد میشه و طویله غریب تخته میشه این آقایان به تلاطم می افتند.

بگذریم گویا این آقای ایمیل مخفی از وبلاگ من خوشش آمده و  کلی ایمیل جدید داده که اگر لازم شد در وبلاگ قرار خواهم داد.ضمناً برای اینکه دشمن شاد نشیم تاکنون من لینک وبلاگمو در اتاقهای مخالفین نزدم و امیدوارم آنروز پیش نیاد.ضمنا در جواب اونائیکه رگ غیرتشون یکطرفه ورم کرده اینو بگم به بنده فحش ناموسی داده شده آنهم از طرف آدمین اتاق جمهوری اسلامی و تا زمانیکه جبران نشه این وبلاگ برقراره و حق شخصی بنده است.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ